Orta

15 Temmuz 2010 Perşembe

üniversitelerin Tarih Öğretmenliği 2010 Taban Puanları

Tarih Öğretmenliği bölümü hakkında aşağıda verilen puanlar 2009 daki verilerden yararlanarak 2010 sınav sistemine göre çevrilmiş taban puanlarıdır.Tarih Öğretmenliği seçecek öğrenciler bu verilere bakarak daha geniş bilgiye sahip olabilirler.Ancak Tarih Öğretmenliği bölümü hakkında en sağlıklı bilgileri ÖSYM tarafından yayınlanacak Tercih Kılavuzu’nu bekleyerek bulabilirsiniz.

Tarih Öğretmenliği 2010 Taban Puanları

ÜniversiteFakülteProgramAçıklamaTaban Puan
MARMARA ÜNİVERSİTESİAtatürk Eğitim FakültesiTarih Öğretmenliği
420.942

GAZİ ÜNİVERSİTESİGazi Eğitim FakültesiTarih Öğretmenliği
419.817

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİBuca Eğitim FakültesiTarih Öğretmenliği
407.015

DİCLE ÜNİVERSİTESİZiya Gökalp Eğitim FakültesiTarih Öğretmenliği
404.720

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİKazım Karabekir Eğitim FakültesiTarih Öğretmenliği
402.641

ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİEğitim FakültesiTarih Öğretmenliği
400.583

SELÇUK ÜNİVERSİTESİAhmet Keleşoğlu Eğitim FakültesiTarih Öğretmenliği
398.699

YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİEğitim FakültesiTarih Öğretmenliği
385.031


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder